You can kiss my ass!

Sunt un om direct, pentru unii un monstru, tocmai din acest motiv. Nu leg prietenii usor si asta, nu din aroganta ci, pentru ca, prietenia, cel putin din punctul meu de vedere, se castiga.
Nu suport oamenii care incearca sa se bage in sufletul meu cu orice pret, care insista si nu inteleg, indiferent cat de direct le-o spun, ca nu vreau sa am legaturi cu ei, mai mult decat trebuie. Ma aduc in culmea disperarii, in punctul in care se trezeste mostenirea genetica lasata de oamenii cavernelor. Mi-i imaginez cum o bata, desprinsa din Familia Flinstone, ii loveste in mod repetat, pana ce, incep sa intre in pamant precum un cui. Si, cu cat se “fac ei mai mici”, cu atat sunt eu mai vesela.
Nu suport oamenii cu “limba catifelata”. Ii detest pana in maduva oaselor, le-as interzice, prin Constitutie, dreptul la viata! Iar, cand aceste doua combinatii se regasesc intr-un singur personaj, in mintea mea, se declanseaza jihadul.
SO!!! Leave me the fuck alone!!! Nu vreau sa fim prieteni, nici macar pe facebook, nu mai insista!

7 thoughts on “You can kiss my ass!

Leave a Reply

