Cum mi-am petrecut Craciunul

Pe sistemul “cum mi-am petrecut sfarsitul lumii”, o sa va povestesc cum mi-am petrecut eu Craciunul. Dupa ce am batut cluburile patriei, in noaptea de ajun, cautandu-l pe Mos Craciun, m-am trezit si eu usurel (usurel pentru ca era prea greu capu’) pe la ora 12. La fel de usurel m-am indreptat spre baie, pregatita pentru ritualul matinal, plus demachiat, ca deh… e greu sa faci asta la 5 dimineata. Dau drumul la apa, hotarata sa stau sub dus juma’ de ora, surpriza!!! Nu pot!!! S-a infundat scurgerea! Nasol cadou, Mos Craciun! Si pe cuvant ca am fost cuminte!…. saptamana asta. Il sun pe vecinu’ Alex, instalator cu patalama. Neah… el nu lucreaza in wekeend, eu vreau de Craciun?! Nu-i bai, e plin netu’ cu anunturi, cica lucreaza NON STOP. Sun… “Abonatul….” Sa-mi bag…..!!!! Of, bine ca nu ma aude colega Adriana, iar ma cearta ca injur, si in zi sfanta. Revin la telefoane. Ba nu raspunde nimeni, ba se cupleaza mesageria. S-a facut deja ora 15. Hai ca imediat trece sarbatoarea si poate gasesc si eu un instalator, ca substantele de desfundat, prea ridicate in slavi de sfanta televiziune n-au niciun efect.
Am obosit! Am baut deja baxul de bere lasat in curte, convinsa fiind ca nu o sa am nevoie de el. Duduia casiera, care a scris articolul ala misto pe net, greseste! E tare bine sa ai provizii! M-am intoxicat… Ma culc.
26 decembrie, cineva imi da numarul unui instalator foarte bun si de incredere. Ghinion, omul taman azi isi serbeaza ziua de nastere. Dar zice ca vine maine la prima ora. Ma intorc la berea mea, pun ceasul sa sune la ora 7, sa am timp de o cafea pana vine omu’. Ora 8, suna instalatorul. Cica are problema si nu poate sa vina, dar ma rezolva dupa-amiaza. Eh, il inteleg, e mahmur omu’… Ce mai inseamna cateva ore?! Ora 18, nici urma de instalator. Ora 18.30… la fel… Ora 19, suna telefonul. INSTALATORUL! URAAAAA!!!! Ah… bine… e si maine o zi.
Hai ca a trecut si Craciunul asta. Imediat vine Revelionul!

