Say a little pray for…you

Imi plac oamenii, este si motivul pentru care am ales sa lucrez intr-un domeniu in care am ocazia sa cunosc in permanenta oameni noi. Dar, cu toate astea, sunt si unii care-mi stau precum scama pe ochi. Aia PROSTI!!! Ii dispretuiesc si incerc sa-i evit.
Da’ ce te faci cu prostu care nu intelege ca-l eviti? Cel care nu intelege ca daca-i spui “Nu ma intereseaza ce ai de spus!”, nu este doar o toana de muiere?! Ce te faci cu prostu’ care are si o lipsa de educatie, nu intelege ca se poarta o discutie privata? Ce te faci cu prostu’ care nu stie limba romana si se scuza ca el a facut liceul la Real??? (bine ca nu l-ai facut la Targul Vitan!!!)
Ii dai doua palme? Ii spui stai jos ca esti prost? Nu functioneaza, credeti-ma! Pentru ca, prostul pana nu e si fudul…. Si inca ce fudul…. O-ho-ho…. e plin de selfiuri facebookul lui.
Cum nu m-am laudat niciodata ca sunt vreo zana buna, nu-l vad prea bine. So, watch out pretty boy! 😀

